26 Temmuz 2009 Pazar

insanlar sırf korkunç diye bir köpekbalıgını acımadan öldürebiliyorlar..ve ben böyle bir dünyanın içine etmek istiyorum



insanlar köpekleri zehirliyorlar köpekbalıklarını öldürüyorlar kedileri eziyorlar ve bişey olmamış gibi devam ediyorlar yollarına timsahın derisini çanta olarak kullanıyorlar ve bir timsahın onların çantası için ölmüş oldugu gelmiyor akıllarına tabaktaki köfteleri yutuyorlar ama asla yaşaması gereken ineği hayal etmiyorlar kürk giyiyorlar ve bir canlının derisini ve hayatını çaldıklarını umursamadan okşuyorlar kürklerini

kağıtları kesilmiş ağaçlardan yapıyorlar buruşturup atıyorlar ve rafineriler ve termik santraller ve silahlar ve patlayan bombalar kesilen ormanlar yerine yapılan binalar sürekli açık duran musluklar hepsi dünyayı gün be gün tüketirken plastik kartlarla hayatlarını satın alıyorlar...

ve ben insanları sevmiyorum ve ben insan olmak istemiyorum ve ben nasıl bir maddeden yapıldıgımı bilmek istiyorum.

2 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

oh kafayı yedim ben

Bellatrix dedi ki...

köpekbalığında da löp et varmış ha