10 Kasım 2009 Salı

Düşün! Poponu Titret! Kazan! İste! Başar! Evrende bütün cevaplar!!!!!

evet ben tahmin ettiginiz gibi düşünme kitabı yazıyrum, bir nevi beyin takviyesi.

olan var olmayan var, alay etmeyin çocuklar.

bişeyi isteyin yeter. her tuvalete oturdugunuzda, bir yandan ıkının bir yandan isteyin. çok isterseniz olucak. bak buraya yazıyorum.

her sabah donunu degistir, güne tertemiz başla evladım. herşey donunu değşitirmekle değişiyor inan bana.
bir donun neleri farkettirdigini anladıgında bu kitabın sayfalarını tek tek öpeceksin.

insanları sev onlara sevgiyle yaklaş. mesela sanayi sitesine git, ustaları tek tek öp. arabanı götürmen de şart degil. yaklaş onlara, sev onları. insanları sev ki onlar da seni sevsinler.

öf, bu çok yorucuymuş. tamam şimdi kişisel gelişim kitabı yazanları anlıyorum. çok acı verici. dayanamiycimm..

kitabımın adı, sen poponu aç ki onlar da açsınlar mı olsa acaba?

Hiç yorum yok: