2 Kasım 2011 Çarşamba

sosyal reform

kendime böyle sosyal bi yenilik yapmak istedim artık düzzenli yazıcam buraya düzenli dedigim düzensiz bi düzenlilikte, yani normalde sürekli yazan ama tam da görev haline getirmemiş insanlar gibi. ama kasmıcam kendimi çünkü zaten hiç bişi yazmıyoken burası bu kadar adam topladıysa ben saçmaalasam da bişi olmaz. hoş amaç adam toplamak degil. içimi dökecegim buraya en karanlık sırlarımı gibi degil en saçma düşüncelerimi gibi bi heves eder de okumaya başlarsanız "e sonuc?" diyeceginiz tarzda şeyler olacak bunlar. derin olmayacaklar ama. saçma olacaklar belki random bi şekilde derin anlamlar içerebilirler ama genelde öyle bi amacım yok. yüzeyselim ben. çoğu zaman. olmadığımda bunu insanlarla paylaşmayı da sevmem. bol resim koymayı düşünüyorum. ne dersiniz?

not: bu yazıyı ne dersiniz? sorusu ilke bitirmem büyük bir kendine güven kanıtıydı çünkü muhtemelen buna kimse yorum yazmak yada başka bişi yapmak suretiyle cevap vermeyecekti ve o soru sonsuza dek orada kalacaktı. MEROPE yi saymıyoruz o kesin cevap verecek ama belki bunu yazdıgım çin o da vermez bilemedim.

Hiç yorum yok: