18 Nisan 2016 Pazartesi

Gizli zevkler - 1

Boyle yazinca sanki seksli meksli bir seyler cikacak gibi oldu ama heveslenmeyin. Aseksuel blog burasi.
Ben Cambridge'de yasiyorum artik, dogal olarak popom haftanin her gunu bisiklet uzerinde. Boyle nehir yanindan asagi inerken icime pastoral pastoral bir sarki soyleme, turku cigirma istegi geliyor. Elimde degil. Gicik dogdum, gicik yasiyorum. Artik sen de Ferdi, Ben diyeyim Orhan, bisikletimin tepesinde, sarkimi soyleye soyleye cycle ediyorum. Cycle etmek. Evet.

Yani bir gun yolunuz Cambridge'den gecerse, o arabesk soyleyerek dolasan bisikletli manyak benim.Tanistigimiza da hic memnun olmadim.

Faideli bir grafikle yazimi sonlandiriyorum, esenlikler efenim.

Uncertainty'i lutfen 'Yabanci ulkede baska Turkle karsilasinca yasanan ulan selam versem mi hissi' olarak degistirelim.

Hiç yorum yok: